ASKALAS, SOM ÄLSKADE KAJ SKULLE SÄGA

Idag har startat riktigt bra eller jag skulle ju träffa underbara Jossan men det vart flyttat tills imorgon istället men jag var uppe kl nio och kunde inte somna om så jag tänkte att nu jävlar ska jag ta vara på dagen hihi! Gick ner och pratade och åt frulle med mammsen ett tag, mycket mysigt. Såg sedan att vädret var underbart så då vart det en tripp till staden för att köpa strumpbyxor tills ikväll hihi på bara en timme så var jag tillbaka igen och började traggla näcken dikten och sammanfatta alla sidorna till svenska provet! Sedan åt vi lunch här i huset och nu har jag pluggat en timmes matte och det blir nu en timme till! Klockan tre ska jag och pappsen till affären för att inhandla lite saker och sedan blir det förmodligen en timmes svenska plugg till och sedan blir det till att fixa sig inför ikväll! SHIT VA TAGGAD JAG ÄR hehe..! :D
Det kan verkligen inte bli annat än bäst!
Nej nu ska jag fortsätta med matten, PUSS PÅ ER, hoppas att alla får en lika bra lördag som jag kommer få!
hehe, ja jag tog den första bästa bilden från google, och ja den är f1 töntig men ändå hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0