YOU GIVE ME SOMETHING

Idag har varit en good good day! Har softat ganska mycket och länge, mest och mysigast var på håltimmen från 12 till 15 när jag, klari, kaj och issie begav oss till stan och hamnade på waynes coffe med varsin god dkaffedrink hihi :) värt som satan och taggad blev jag inför sommaren alla aktiviteter :D !!!!

Fett stolt cheey föresten! Har idag uträttat mycket bra saker, har gjort 2 labbrapporter, pluggat fysik i en timme, pluggat matte i en timme och nu pluggat ekonomi i 45 min. Är helt slut men känner mig stolt nu! Fysiken sitter verkligen inte än så jag måste plugga en timme mer på den snart och imorgon får jag fråga alla smartass i klassen om det jag inte fattar :)
hehe, nu är det iaf dags för paus och DH tittande, fan va skönt med 3-0 i sverige matchen också!!!
Dagen rullar på väldigt okej helt enkelt :)

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0