THERE´S A FIRE STARTING IN MY HEART

som sagt, upp och ner, ner och upp. Så ser mitt liv ut just nu, fråga mig inte vad det handlar om, antingen är det sjukdomen eller så är det något annat som spökar....Aja va ju på asbra humör imorse men det sjönk snabbt då jag skulle sätta mig med fysikboken på dagens första lektion och .....jag fattade ingenting, fick lite panik/aggro-attacker där hehe men efter lite hjälp av fina vänner så gick det ann.
Åkte dock hem efter matteprovet som var en stor besvikelse, tog en tur förbi centralstationen och köpte sommarlovskortet (tack mamma!) och sedan blev det också en liten plugg-godispåse på de!
När jag kom hem var jag så trött och hungrig, åt lunch medan jag pratade med finaste vännen Lollo  tele, sedan ringde jag till doktorn och frågade lite saker och blev glatt överaskad av vad hon hade att säga faktiskt! Sen blev det till att sova i en timme och sedan halv fyra så har jag pluggat fysik och ekonomi. I fysiken gör jag stora framsteg så det känns helt ok nu, bara det går bra imorgon nu!!!
Ekonomin är så himla mycket så där känns det inte lika bra..men men det ska jag väll ändra på  under kvällens gång!
Nej nu vankas mat sedan mera plugg, slutspurten nu kom igen!!! (pepptalk till mig själv)
PUSS HEJ LEVERPASTEJ JAG ÄR EN MOGEN TJEJ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0