SOMEBODY LIKE YOU

har hängt med mormor och morfar större delan av dagen på landet hihi,
nice nice, börjar jobba imorgon och ja det kommer bli nice som satan mhihi!
den andra delen av dagen har tillbringats på Thuns,
införskaffning av kläder till broder (och as-söta gummistövlar till mig hihi) på hög nivå,
hela familjen vart helt inne i det och aggerade personliga shoppare åt honom..hur gick det till?
Trevlig middag hann vi också slänga i oss innan det bar av hemåt.
Pappa och jag vände i dörren när vi kom på att Sirius spelade match på studan
så vi trottsade regnet och begav oss ner, oturligt nog så blev det 1-1..sur som satan!
Men aja vad ska man göra som åskådare hehe ?
Nu ska jag bara chilla resten av kvällen, imorgon bär det ut mot
 landet för lite jobb och sedan ska jag försöka hinna med att träffa
både Lollo och Kaj som äntligen har lämnat de varma länderna och kommit tillbaka till kyliga Sverige :D
Föresten!!!!! Har fått en asäckligt sår (?) som har blivit infekterat
och jag ber till gud att det inte sprider sig eller något, pallar inte med mera jävla sjukdomar nu alltså!!!!!!!!!!!!!!!! blääääää!!!!!!!!!!!!
 
ser mycket värre ut i verkligheten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0