I THINK WE WERE RIGHT BUT WE DID IT WRONG

Chillig dag idag, vaknade, åt lite frulle, drog till stan, träffade en fin vän,
gick runt och pratade lite och åkte sedan vidare till lillebrors match,
gick lite trögt i första halvlek men i andra spelade han som en gud (skryt-syster)
slutade 7-1 och UNIK P97 är nya serieledare, grattis!
Har nyss kollat på finalen av bachelorett och säsongsavslutning av
 gossip girl med mamma och sitter nu och slökollar på
how I met your mother och önskar att någon skulle orka komma hit
och kolla med mig men men smällar man får ta när man bor en bit ifrån civilisationen antar jag hehe.
Nej ska nog forstätta med att filosofera på livet lite och sedan slagga,
imorgon blir det kanske lite jobb hos morfar, sedan thuns med familjen,
längtar till P&L, inte långt kvar nu!!!!


"jag borde förstått det men jag förstår det nu"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0