DET KALLAS ÄKTA VÄNSKAP, DET DÄR SOM FINNS EMELLAN OSS

Idag är en såndär dag, en såndär jobbig dag då allt känns skit.
Jag är bara hur trött som helst och vet inte riktigt vart jag ska gå eller hur jag ska ta mig till
för att komma ur dvalan jag så tryggt befinner mig i för stunden.
Idag är en såndär dag då "sjukdomen" halvt tar över,
en såndär dag då jag inte orkar någonting alls.
Det är då jag tänker på vad en fin vän sa till mig i torsdags då vi grillade med klassen,
då vi pratade en stund om hur jobbigt det är att så gärna vilja
men så hopplöst inte få göra exakt vad man vill,
och det är då jag vill kämpa igen,
det är då jag får en magisk kraft av något slag
och det är då jag bara skiter i att jag är trött och låtsas att jag är pigg
 och tar mig upp på benen igen,
det är en såndär dag idag då jag stannar upp
och tänker efter hur sjukt fina vänner och fin familj jag har
och det är då allt vänder och det blir en bra dag igen!


Kommentarer
Postat av: klari

<3

2011-06-05 @ 10:39:01
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0