I´M ADDICTED AND I JUST CAN´T GET ENOUGH

Jag skrev ett fett peppigt inlägg igår men av någon anledning
tyckte tydligen inte bloggen det så de las aldrig upp :( paaain :(
Aja nu idag mår jag braa-aa fast nee,
inte alls så bra som doktorn och jag hade hoppats på så 
det blir till att ringa tillbaka till doktor
och sedan får han ringa till nästa doktor som jag förhoppningsvis kan få en tid hos idag !!
Göteborg börjar ligga farligt till nu vilket gör mig gööörnervöös!!!
Men jag ska klara dethär, fajtas med sjukdomar är jag van vid
och den är ju inte på något sätt livshotande denna gång hehe så det ska nog gå vägen hoppas jag! :)
Juste, somnade kl 19.00 igår det är därför jag är uppe nu, så pigg som jag kan vara... :)
Nej men hade inte tänkt skriva mer nu,
får se hur det går och vad doktorn säger så skriver jag väll antagligen av mig det här sen
song long
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0