GRÄT OCH GRÄT TILLS TÅRARNA VA SLUT

Hade ett litet mentalt breakdown nyss, förstår inte riktigt vad som hände men helt plötsligt så sprutade tårarna hejvilt från ögonen, antar att jag bara är så less på dethär med att vara sjuk nu, det räcker kan man ju tycka nu liksom..okej om det är 1 vecka, 2 veckor ja t.om. 3 veckor men snälla när det har gått 11 veckor snart så börjar det bli överdrivet som satan, en till sjukdom efter dethär och jag kommer bli ett psykfall på riktigt..
Aja börjar ju bli bättre med denna sjukdom nu iaf (eller inte) hoppas hoppas hoppas på att må rejält mycket bättre imorgon nu!!!!!! SNÄLLA
aja ska försöka städa rummet lite och så nu, ha det bäst
PUSS
              

                
"Länge leve du min vän
Du som alltid följt mig hem
Nykter eller alldeles för full"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0