YOU NOW ME, IT´S ALL OR NONE

Har idag vari ganska duktig hehe, jobbade bra på fysiken, matten och kemin som var dagens enda lektioner. Satt sedan kvar i skolan i typ 2 timmar med min älskadeELLEEN :) Jag pluggade fysik och hon engelska. Sedan gick jag på mattestugan och gjorde ett fysikprov som jag hade missat, gick väll okej. hoppas på ett g iaf för det är ju cp svårt :O
Sedan fixa ellus lite busigheter och sedan sågs vi för en trevlig fika på staden. Kände att jag fick ut ganska mycket av dagen hihi, har gjort ganska mycket sen jag kom hem också, nu ska jag plocka upp sakerna som ligger på golvet sen ska jag lägga mig i sängen och kolla lite TV sen ska jag sova hih :)
Imorgon bli en bra dag, jag känner det på mig! Jag älskar ju torsdagar och vi har håltimme från svenskan så vi har 2 timmars lunch och sen så har vi ingen matte :/ men vi har fått läxa att göra hehe :) good!
Sen efter skolan blir det bowling + middag på Svenssons med familjen, mys som satan, me looove !
Ska försöka ta reda på ifall min bindningstid på mitt abonemang har gått ut också (hoppas hoppas hoppas). Och ringa till kamratgården för att kolla lokal och ringa till en frisör för klipptid imorgon också.
Nej nu ska jag Ta tag i kläderna på golvet och packa idrottsväskan mhihi, PUSS PÅ ER
 
bild på mig ifrån avslutningsfotot i nian..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0