INTRODUCING :

Tänkte ta en snabb sammanfattning av mina underbara tjejer! Tänkte att det passade nu när skolan ska börja igen och allt hihi. Ni har säkert fattat att vi är 6 tjejer i klassen som umgås en hel del och det är så underbart. Ni vet den känslan man har när man går till skolan första dagen efter ett lov och längtar så sjukt mycket efter alla människor som man inte träffat på hur länge som helst? Den känslan har jag nu fast det var senast nån dag sen som vi sågs allihopa, haha helt sjukt me jag älskar de så mycket, allihopa verkligen !
Jag hade sån tur när jag hamnade i klass NV09C dendär dagen, om jag bara hade vetat då vilken enorm förändring som skulle ske i mitt liv, om jag bara visste då att jag inte bara skulle få en ny vän utan 5 st som är helt sjukt underbara hela högen!
Jag ska inte sitta och ge er värsta bilden att vi alla är änglar som håller sams hela tiden och aldrig bråkar eller gör något fel haha för det gör vi. Ingen är ju perfekt men När vi alla är tillsammans så är livet faktiskt så perfekt som det kan bli...! Aja nu ska jag inte skriva värsta texten utan jag tänkte presentera Var och en av de för er hihi :)



Först ut har vi , en helskön tjej som bjuder på sig själv och inte är rädd att vara just den hon är. En tjej som vet när hon ska säga vad hon tycker men också vet när hon ska låta det vara. Ellen är en underbar tränarkompis och göra-allt-möjligt-med-tjej haha. Henne får man sånnadär spontalsamtal ifrån när hon väntar på bussen eller liknande bara för att hon inte vill vara själv hihi sötnos! Pellis och jag är väldigt lika på många sätt kan inte räkna upp alla men jag tar några,Vi: båda gillar sport, att kolla på, spela det, you name it! ,  vi hänger ibland med våra brorsor och är allmänt koola, Vi kan se på varandra och veta vad den andra tänker för vi tänker väldigt lika, vi analyserar allt och alla och vi har våran dåliga humor att dela och våra töntiga kommentarer om det mesta och man får inte glömma att vi är ganska virriga och klumpiga men det viktigaste är att vi alltid har rätt och aldrig, aldrig är det vårat fel!

Sen har vi allas våran . En supergullig tjej som bryr sig väldigt mycket om alla andra. Inte vad de tycker och tänker om henne utan hur folk mår och känner inför saker osv. Kaj är en sån tjej som man får ett såntdär sms ifrån när man är lite nere där det står något i stil med "Hur mår du gumman? Såg att du var lite deppig, är allt bra? <3 " ni vet, sånna sms som gör ens dag vid rätt tillfälle. Kajsa är en riktig planerarfreak som mig själv då haha! Brukar vara Kaj och jag som börjar att styra saker och gillar att planera osv.
Hon är också en sån tjej som gärna säger vad hon tycker och tänker och som står upp för sig själv och sina åsikter.

Okej, sen har vi , den viljestarkaste tjej som jag känner. Klari är en såndär tjej som är så sjukt stark, ni vet en sån som man ser upp till och är så stolt över? Hon har en sak som hon kämpar mot nu och shit va duktig och stark och helt fantastisk hon är. Hon är inte klar än men på god väg!
Klari är en tjej som sprider glädje runt omkring sig, det går inte en enda gång när jag har träffat henne utan att jag har varit på bra humör. Hon är en såndär människa som man bara vill krama och säga hur bra hon är helatiden :) Och sen får vi inte glömma hur bra hon härmar Toves å mina getter! Hahah åå det är såå du att göra detdär gumman, blir så lycklig av att tänka på det hihi :)

Nu har vi  på tur. En tjej med sprudlande humör som snabbt kan övergå till stress och damp hahah, nej jag skojja bara ;) Tove är en sån tjej som man inte kan vara sur eller irriterad på längre än typ 5 minuter. Man kan alltid skratta med henne åt ingenting och man får många spontansmiskar och kramar. Hihi Tove är min lilla cykel och buss kompis, en såndär underbar vän som gör det kul att ta sig till och från skolan liksom. En sån som man kan klaga med när nått har gått dåligt eller när man är allmänt trött, en sån som man skrattar med när nått roligt har hänt och en sån som man gråter med när nått hemskt eller jobbigt har hänt. Ja Tove är en sån som alltid finns där att belasta med alla möjliga saker hihi. En tjej som får damputbrott med 1 timmes mellanrum (om ens det hehe) som inte varar längre än 5 sek för sen börjar hon skratta haha! Tove är en såndär tjej som bara är helt underbar helatiden liksom!

Sist men inte minst (eller aa jo kanske, kortast iaf ? ) Hehehe..hee.
Nej nu kom jag av mig, det är såklart min älskade  jag pratar om iaf! Tjejen med den unikaste personligheten jag någonsin träffat. Tro mig, hur mycket ni än letar så kommer ni aldrig att hitta nån som är likadan som min IssiePissie. En supertjej som man bara älskar varje sekund man är med henne. Hon är den typen som kan sätta på en bra Disneyfilm och bara mysa galet i soffan med en skål Popcorn (såklart!) och lite läsk till det, då är hennes (och min för del delen) fulländad! Men hon är också tjejen som inte bangar på fest heller. Pissie min älskade hon bangar inte på mina ideér inte :) Hon är en sån som man kan lita på i alla väder, en sån som man kan komma till mitt i natten bara för att man behövde liksom! Men det bästa med henne är våra "deeptalk" och att ha sleepover med henne! Det är våran specialitet liksom, det är så vi: pratar skit, myser, kollar film, äter gott  och berättar våra djupaste tankar och funderingar för varandra :) !


Mina tjejer i NV09C är, som ni säkert har hört, en samling otroliga, underbara och helt fantastiska människor. Jag älskar verkligen varenda en av er på ett unikt sätt men alla lika mycket. Glöm aldrig hur underbara ni är hörni !
Nu taggar vi för en vår med ännu mera minnen att minnas och ännu mera saker att bråka om, saker att lösa och framförallt taggar vi för alla cproliga saker vi kommer att hitta på med varandra :D !! hihi. PUSS PÅ ER <3








Kommentarer
Postat av: klaris

älskling du gör mig tårögd. Och som sagt, det är ni som gör mig stark, man blir som de man umgås med ;)

du är helt underbar och fin på alla sätt och vis min filuriga lilla beckis <33

2011-01-11 @ 16:54:13
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

<3 <3 <3 <3 <3

2011-01-11 @ 21:40:23
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: issiepissie

Åh älskling, orden gjorde min dag, höll på att drunkna i alla plugg tråkigheter men nu känns allt mycket lättare. Tack att du finns ! SLEEEPOVEERR <3<3<3 !!

2011-01-11 @ 22:17:55
Postat av: Rebecka

Hihi alltid älskling, alltid! Sleepover SNARAST! <3 <3

2011-01-11 @ 22:37:27
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Kajsi

ååh min söta lilla beckilura <3

2011-01-13 @ 09:35:56
URL: http://kajsalinneas.blogg.se/
Postat av: Issa

VILL BA SÄGA IGEN FETT GULLIG OMG JAD dööör <3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<33<33<3<3<3 :P :P :P :P :P :P : P :P:P:P:P:P

2011-01-13 @ 09:36:28
Postat av: Kajsa

NICE :P :P :P

2011-01-13 @ 09:37:05
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: oskaR

asså shit va sött tjejer, jag vill va som er <33333333333333333

2011-01-13 @ 09:39:24
URL: http://oskarsgayblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0