NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER

Det första jag vill säga är att jag såg att jag hade fått en del kommenterar om en lyckad fredag för längesen haha, va glad jag blir när folk kommenterar mhihi! Hoppas att ni med hade en lyckad fredag då hörni!

Sen såg jag att jag hade fått en fråga också hihi, så här kommer frågan och svaret:
Fråga: Min bästis bor i askim, vart bor din?
Svar: För det första så ska jag vara ärlig, jag hade inegn aning om vart Askim ligger men sen fick jag veta att det är en stad i Norge så det var ju lite intressant :D !
Aja min bästis eller mina bästisar rättare sagt bor här i Uppsala iaf ;)
Och för all del, fortsätt ställa frågor! :)

Nej nu ska jag gå för Emil lär ju rulla in närsomhelst nu,..PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0