I WALK THE LINE

Trött tjej nyss hemkommen från stan ligger just nu deckad i soffan, en macka, en data och filmen narnia gör henne även sällskap.
Stanhängetr var de gamla hederliga underbaringarna Lollo och Anders. Jag ska bara chilla grovt ett tag och kvällen går till dadadadaaa......skräckfilm i en källare (rättare sagt Anders källare) hehe, med Ander, Lollo och kanske Alex, vi får se, i Flogsta kan jag ju lägga till också.
Idag ska min vän Klara göra en busig sak och jag önskar henne lycka till med det mhihi! Kommer säkert gå bra!
Nej nu ska jag planera vidare på en liten sak som jag vill göra men vi får se, hiih. Kommer säkert få likte nyfikna sms snart av mina sötnosar mhehe!
Nej men nu ska jag faktiskt sluta skriva, so long huneys
PUSSS


Kommentarer
Postat av: klaris

hihi det gick kanon! :) puss<3

2011-01-06 @ 11:50:21
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0