I´M STUCK IN THE MIDDLE

Idag var det första skoldagen, inte lika hemskt som jag hade föreställt mig men endå ganska tungt med allt plugg som jag förstod att vi hade nu....Men klassen makeade upp för det genom att vara helt underbar. Det var glädje och skratt och en bra stämning hela dagen! Det går åt rätt håll nu och det känns så otroligt jäkla bra! Och dessutom så var jag i tidningen idag haha nån som såg? Och sen får ingen glömma att jag fyller 18 årTorsdag, U N D E R B A R T
passar på att slänga in låten som spelas jusst nu också, får nog spela den till Issas ära då de är lite våran låt liksom!
PUSSSSS <3


Kommentarer
Postat av: issiepissie

haha, gud va den är skriven till oss ! wonderfull <3<3

2011-01-13 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0