I´M SO HAPPY I´M SO GLAD

Herregud vilken underbar dag! Tack så himla mycket till alla som har sagt grattis, tack till alla fina gester och presenter och framförallt tack till alla ni underbara människor som har gjort denna dag till en av de bästa! <3

Först firades jag med frukost på sängen och fick dessa presenter:
 här i låg alla presenterna hihi :D
Kortet från mammsen och pappsen!
Choklad från Lindht, MUMMA
 Superfina örhängen från SNÖ :)
Champangne!! och ett glas de låg 500 kr i :D
Hhaha mamma, alltid lika rolig! för och nackdelar med att fylla 18 :)
 choklad från IKEA hihihi,
Present från broder min! 250 kr på ParfymeriL :D tack älskade du! <3
Gymkort på Friskis :D pappa, alltid lika rolig...elller ?
Soldusch haha, vågar jag ? :)
Rosor! den röda från familjen och den gula från Emil :)

Sen när jag var i skolan möttes jag av tusen grattiskramar och en jättesöt pellis osm hade bakat världens godaste chokladkaka!

På gympan sjöngs det för mig och Världens bästa underbaraste sötaste Lollo gav mig ett brev och jag dog för det var så himla fint så tack så jättemycket Lollis! <3

Efter skolan kommer bästisEmil och ger mig en ros och vi sitter kvar med sköna människor i bibblan en stund, min farmor ringde å gratta haha sötnosen:D

Efter det gick jag och mina söta grabbzz ner på stan och sedan så satte sig jag ochh Emil och snackade lite om hur kool jag är :D sedan fick jag en till present av Pemil nämligen denna:

Din söta lilla filur Tack så mycket du är underbar!!! <3

Efter det så gick jag till Koh Pajang (stavning?) där min familj och jag åt aaasgod mat och efterrätt! Och jag drack cider mhihi :D fick visa legg och allt! nöjd tjej!

Sen åkte vi iaf hem och mormor å morfar ringde å grattade hihi nu sitter jag och äter choklad och chillar. En underbar dag helt enkelt! PUSSSAR CH KRAMAR !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0