FRÅGOR OCH SVAR

FRÅGA 1 !
Postat av: Anna
Hej!Jag går också andra året på gymnasiet men jag har ingen aning om vad jag vill göra i framtiden. Har du några planer efter gymnasiet?
Kram
SVAR: Hejsan :) Okej här har vi en fråga som man brukar få rätt ofta av släkt och vänner och jag måste vara lika tråkig som du och säga att jag har ingen aning om vad jag vill göra eller vad jag vill bli. Eller jo, jag vet att jag vill ta ett sabbatsår efter gymnasiet och upptäcka världen lite, kanske jobba som aupair eller något men sen har jag ingen aning faktisk..
Kram

FRÅGA 2! 
Postat av: klarisen
mihihihi :)
1.vilken är din favoritmat?
2.vad var det roligaste med att fylla 18?
3.vad är det bästa du vet?
4.vad är det värsta du vet?
5.vilket nummer hade du när du spelad fotboll?
6.varför är du alltid så söt hihi :D
puuuuss <33
SVAR: Heyy Klarriii hihihi :D
1. Gud va svårt men får blir kyckling med ris och nån god kockosnöts sås hih är lite sålt på thailändsk you see :)
2. Att jag faktiskt kände mig lite äldre, att veta att det förde med en del vuxensaker och att jag fick åka på kryssning med er :D!
3. Det bästa jag vet är en sen sommarkväll med en massa folk som man älskar vid en brasa vid en sjö någonstans. Det ska vara musik, kanske nån som spelar guitarr, och grillning av korv eller liknande och sen ska det vara dans och glädje. Jag kan inte komma på nått som är bättre än det!
4. Hmm, folk som ljuger och snackar skit. Jag tål inte folk som alltid ljuger och hittar på saker och snackar skit om andra för att gynna de själva.
5. Nummer 7 i UNIK och nummer 6 i UIF :)
6. Men gulleråå de är ju du som är det!! :D <3
PUSSEEENN

FRÅGA 3
Postat av: Philip
Vad är det pinsamaste och roligaste du har gjort?:-)
SVAR: Hejsan Philip! Det pinsammaste jag har gjort var när jag svimmade i skolan, för att göra en lång historia kort så hände detta: Jag råkade ha en hand mellan en dörrkant och en dörr, dörren smashas igen så att min handled får sig en ordentlig smäll, för att 2 st killar i 9an ( de från de coolaste gänget) (jag gick i 7an) springer och råkar slå igen dörren på den. Det gjorde svinont och jag klagade lite inför min kompis men vi går därifrån ( åt samma håll som killarna hade sprungit) , i den skolan var det som en liten korridor och sen kom man in i "tegelhallen" och sen kunde man gå ut genom dörren, så när vi gick i korridoren så svimmar jag och jag har solglasögon på mig så ingen ser det så jag går väldigt konstigt fram och ramlar på killen som hade slått igen dörren på mig, han tror att jag vill hämnas så han puttar bort mig och säger "va gör hon !!??!", jag ramlar då in i ett bord och vrider om mitt knä och ramlar sedan ner på golvet. Nån minut senare vaknar jag av att en folksamling tittar på mig och är jätteoroliga. Killen som hade puttat mig kommer fram och frågar hur det gick och jag säger: nej men det är bra och ställer mig upp, jag ramlar sedan snabbt igen för att mitt knä var lite pajjat men sen med hjälp reser jag mig upp igen och sen dess så fasade jag inför att se dedär killgänget igen. Det var riktigt pinsamt faktiskt....
Det roligaste jag har gjort var när jag och mina vänner Lollo och Essa hade varit på allsång på skansen och kommer ut och får gratis inträde på grönalund. Utan att tänka efter och helt överlyckliga rusar vi in på GL och köper biljetter till vilda musen. När vi väl sätter oss där i så är vi alla så sjukt trötta och spralliga och uppspelta så alla blir helt galna...Essa och Lollo sitter bakom mig och en liten kille (man sitter 4 ni vet) och under hela resan (som igentligen inte är så läskig) så skriiker Essa och jag och lollo bara skrattar och skrattar....hahahahah asså jag har allvarligt talat ALDRIG i hela mitt liv skrattat så mycket som under de få minutrnarna som vi åkte, haha det är ett kärt minne som jag aldrig kommer att glömma..det var verkligen guld värt!

FRÅGA 4
Postat av: Loooollloo
Hahaha Hejj:D
Jag har några frågor som jag skulle vilja fråga till dig! Jag går också på fyrisskolan, tror att vi har stött på varandra någon gång tidigare;)
1. Ditt bästa minne?
2. Vad ska du göra i sommar?
3. Varför slutade du på fotboll?
4. Vilket lag spelade du i?
5. Vilken är din favoritfilm?
puss <3
SVAR: Hahaha! Hej din tönt :D
1. Mitt bästa minne är faktiskt när du jag och några andra tjejer på valborg för ungefär 2 år sedan skapade våran tradition med att äta champangne frulle med jordgubbar på taket i flogsta. Då, när vi stog där allihopa och tittade ut över staden och såg solen gå upp typ och kände hur den började värma oss, då var jag riktigt lycklig!
2. I sommar har jag bara planerat min resa med dig till Göteborg hihi! DUNDER! och att jag vill till P&L!
3. Jag slutade på fotboll för mitt knä, jag fick inte spela fotboll på 3 veckor när jag hade gjort illa det och efter det så tog lusten slut...tråkigt men sant.
4. Jag spelade i UNIK i 3-4 år och i UIF några månader bara innan jag vart skadad.
5. Jersey Girl, rekomenderas starkt !
PUUUSSS

FRÅGA 5!
Postat av: tove buse
varför är du så busig ?
SVAR: Haha de lär ju du kunna svara på din lillee buus! FÖr det första så heter jag ju Becki-buse liksom och för det andra så träffade jag dig! :) mhihi

FRÅGA 6!
Postat av: Anonym
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
SVAR: Gud va svårt men jag skulle nog säga : ENVIS, OMTÄNKSAM & BUUUSIIG! hheheh


Hoppas att ni fick svar på det ni ville ;) Om ni har nån mer fråga så är det bara att fråga på, kanske har en frågestund igen om ett tag hihi vi får se ! Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0