FÖRSTA JANUARI TVÅTUSENELVA

Nyårsafton igår va värd som satan, bjöd på lite av allt faktiskt! hehe...Vi var hemma hos mig och hade en awsome tid med lekar och dans och massa av god mat! Sedan drog vi till slottet, hade lite missöde på vägen men tillslut kirrade jag Nyårskyssen med en massa nyårslöften därtill..sen kommer jag inte ihåg så mycket mera men ett stort tack till Lollo, utan dig vet jag inte vad jag hade tagit mig till liksom ? <3
Och tack till er andra underbara människor som gjorde kvällen så sjuukt awsome!

Idag har jag baaaaaaaaaaaraaaaaaa degat hehe, har sett typ 2 filmer, ätit pizza och legat i sängen, muums!
Nej nu ska jag se på fångarna på fortet för bloggarna ska vara med haha kan bli intressant och vem vet jag kanske får sovsällskap av en fin gosse också, mhehehe!
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0