DET ÄR DYRT ATT RESA MEN I LIVET INGÅR EN GRATIS RESA RUNT SOLEN VARJE ÅR

hej hej hej, dålig uppdatering jag vet men gud va jag inte orkar hehe är helt depp jusst nu för att det bara är 2 ynka dagar kvar på lovet :(
Men igår va iaf en mysig dag! Degade dock sönder hela "dagen" men kvällen tog jag tillvara på! Var och käka på en mysig indisk restaurang med Ellen, Lina och Jennie. Var hur trevligt som helst!
Efter det så missade jag precis 22.13 tåget till Knivsta men jag kunde verkligen inte åka hem och inte göra någonting så jag satte mig på tågstationen med min veckorevyn och tog nästa tåg (en TIMME senare dvs. 23.13)
aja det funkade och vips var jag i Knivsta och irrade runt haha det gick bra för sötnosarna Klara och Pontus hämtade mig och vi gick sedan vidare hem till Pontus där de var riktigt trevliga människor! Ett underbart avslut på kvällen verkligen.
Idag så har jag hör och häpna åkt skidor! De va ju ganska najs faktiskt iofs :) Sen har jag varit med familjen faktiskt hahah trevlas! Har åkt och handlat med Papi, bakat en cheesecake och finurlat lite med mammsen! På kvällen hade vi gäster som drog  typ nyss. En lyckad lugn dag även idag!
Imorgon blir det till att träffa de gamla godingarna Vicky och Essa, för längesen man såg de så de blir dunder !
Nej nu blir det ett såntdär megalångt inlägg som ingen pallar läsa till punkt å pricka haha så jag slänger in en bild på nått skojjigt för att man iaf ska kolla lite på min fina text som jag lagt ner så mycket tid på...hehe?
Nej men godnatt! :)
PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0