WHEN DARKNESS IS ALL AROUND YOU, YOU STILL FIND YOUR WAY

Lutar mig tillbaka, tänker, filosoferar och lyssnar på en underbar låt med en väldigt betydande mening. Jag älskar mina små stunder där jag verkligen uppskattar alla småsaker, idag har jag fixat och donat, varit med min mormor och mamma, tränat med Tove och bara varit så j*vla lycklig, verkligen uppskattat livet och allt va det har att erbjuda.
Solen sken idag, de nyinköpta solglasögonen var på och jag kände lite vårkänslor strömma genom kroppen, lovely! 
Nu sitter jag här, tänker på dagen och taggar inför morgondagen då jag drar med min underbara klass till kungsberget, och pumpar samtidigt "Sign of a victory med R.Kelly",
ni vet sånndär låtar som man verkligen känner något för ? Ni vet låtarna eller låten som man lyssnar på och kan säga exakt vnär man hörde den första gången och och ett minne som man har till den låten ?
Jag älskar sådana låtar, sånna som verkligen betyder något. Denhär låten påminner mig om mina älskade vänner och om hur bra jag faktiskt har det, den påminner mig och min vän Klara och om hur mycket jag älskar henne och mina andra underbara vänner,
denhär låten påminner mig om att efter mörka tider kommer ljusa,
denhär låter för med sig ett fint budskap och that´s a sign of a victory!

I can see the colors of the rainbow,
and I can feel the sun on my face,
I see the light at the end of the tunnel,
and I can feel heaven in its place,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0