TÄNK ALLA GÅNGER

Igårkväll..aa vad ska jag säga? Jag är nog den klatigaste människan jag känner eller så tänker jag med allt annat än hjärnan ibland, jag vet inte riktigt vad som händer ibland alltså... haha aja !
Dagen idag har varit mysig iaf, vaknade upp hos bästa Kaj, drog hem, dog ett tag hehe.. , åkte ner på stan med Adam och pappa, fixade internetbank , käkade lunch och fixade nytt pass, sen fikade jag som sagt med Linnsan mycket trevligt!
Nu ska jag snart få skjuts till G-centrum av pappa med Adam och hämta min iphone 4 som har kommit nu!!!! :D överlycklig cheey :D :D Sen ska vi handla matsäck tills imorgon då vi ska till kungsberget och sedan hem och äta sedan bär det iväg för lite bandy på studan,
 Åååh hej! Åååh hej! Åh heja Sirius!
Hej åh hej åh heja Sirius
Hej åh hej åh heja Sirius
Uppsala är blåsvart
hihi ända ramsan jag kan men det gillas :)
Sen bli det sängen tidigt eftersom jag typ inte sov något inatt plus att bussen går från musikens hus 08.00 imorgon!
So long ! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0