I DON´T KNOW IF I´LL MAKE IT, BUT WATCH HOW GOOD I´LL FAKE IT

motgångar, medgångar, tårar, skratt, glädje, sorg, förvirring, hjärtesorg, kärlek på gott och ont, den där pirriga känslan man får i kroppen när man är så lycklig över sitt liv och när man känner att man på riktigt från botten av sitt hjärta verkligen älskar någon.

känslor av alla slag, jobbiga, underbara. ja de finns av alla sorter. De går ner och upp, upp å ner men de är så livet är format antar jag? Men men efter regn kommer solsken så när något går dåligt och när man mår dåligt är det bara att sätta på ett fejksmajl för att klara dagen so min mamma sa "saker har en förmåga att lösa sig tillslut men ibland får man hjälpa de lite på vägen"

Vet inte vad jag ville få fram med detta, ville bara försöka övertala mig själv att allt blir bra tilslut antar jag. Ett bakslag är vanligt, snart är jag på topp igen och det är du med !!! Att klara någonting själv är lite halvjobbigt men att ha en underbar person vid sin sida gör allt mycket lättare, så; efter regn kommer solsken, detta löser sig..tillsut <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0