JAG HAR GJORT DETHÄR SÅ LÄNGE, JAG KAN LIKAVÄL FORTSÄTTA

Hemma nu igen! Eller aa har varit hemma nån dag :) mår så himla mycket bättre nu, Tyskland var väldigt värt för min tillfriskning med spahotell och långa sovmornar med mera! Göteborg var väldigt väldigt värt det med! Finns en del att berätta men orkar inte skriva långt från mobilen så får dra ett sånt inlägg senare ;) Nu ska jag träffa min finaste Ellos som jag inte har sett sen år tillbaka känns det som (okej månader handlar det om iaf!!) Måste ge credit till vädret också, bra kämpat Sverige, håll i det här nu! Nej nu ska jag masa mig ur solstolen och fortsätta mot rummet för att fixa mig lite innan jag drar iväg med min bike till stan :) PUSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0