DON´T YOU LET ME GO, LET ME GO TONIGHT

Klockan nio imorse ringde väckarklockan, det var dags för att suporta broder i ännu en fotbollsmatch och ja vilken match de va! Seger i en väldigt viktigt match så det var värt som satan att gå upp så tidigt hihi :)
Idag blir det verkligen en chill dag/kväll, har ju sagt det i flera dagar nu men har gjort precis tvärt om haha så nu ska jag verkligen chilla ikväll :)
Farmor kommer snart på fika och sedan blir det en tur till IKEA med mamma, sen får jag se vart kvällen för mig (rättare sagt vilken/vilka jag ska tvinga kollla på film med mig heheh )
PUSS PUSS

I went out driving trying to clear my head
I tried to sweep out all the ruins that my emotions left,
I guess I'm feeling just a little tired of this
And all the baggage that seems to still exist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0