DET KOMMER FIXA SIG TILLSLUT

Det här året har varit förjävligt rent ut sagt, jag har varit sjuk större delen av året, varit trött, utmattad och skoltrött medan jag har fått men för livet efter att ha vaknat i panik över branden. Mycket annat har hänt också som har tärt ganska mycket på humöret och krafter men jag känner att det börjar vända nu, nu måste det väll ändå vara min tur ? Det är nu turen vänder hoppas jag!
Den här helgen har varit den bästa på mycket länge och mycket beror på fina vänner och en underbar familj men mest på min älskade bror som är så jävla underbar, med varning för töntighet eller så, så skulle jag seriöst inte klara mig utan dig !
Nu ska jag sluta skriva hörrni, ha det så bra, första riktiga skoldagen imorgon , tagga ?! hehe
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0