Dag 1 - Något jag ser fram emot

Något jag ser fram emot, lite kortsiktigt såhär så är det kommande helg med start imorgon. Imorgon blir det för vanlighetens skull förmodligen en tripp till Williams, blir väll sista gången man kan hänga där på en torsdag liksom. På fredag blir det förhoppningsvis kräftskiva med sköna NV09Care och på lördag en utgång med mina finaste tjejer!!! aa lite kortsiktigt såhär så..shit va jag er fram emot helgen lika mycket om jag ser fram emot alla helger för det är då våran 7e medlem V får hänka och det är då jag och mina b-rudar har det som bäst, det är då livet flyter på så jukligt bra liksom hihi :D Gud nu är jag jääätteeetaaggaadd på helgen, blir mer och mer tagg ju mer  vi pratar om det, det kommer bli AWEESOOMEEE !! :D


Kommentarer
Postat av: Kajsi

asså v.... så jävla naaajs!

2011-09-01 @ 18:03:23
URL: http://kajsalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0