AND SHE SAYS: MY GOD IT´S OVER

Gårdagen var helt underbart fantastisk från det att jag klev upp ur sängen tills det att jag slumrade in klockan 4 i Isas säng med Klari och Tove.
Gårdagen handlade alltså om Issa, vi firade hennes 18årsdag :D mycket sång (läs skrik), deeptalk, skitsnack, dans, ätande och mysigheter var bara få av alla saker som kvällen/natten hade att bjuda på och nu taggar vi om och slår klackarna i taket eftersom att det idag är Agnes tur att bli firad, lokalfest står på listan och snart kommer jag och mina underbaringar tagga till tusen igen, vi måste bara få sova och äta lite först hihi. Jag är för den delen bjuden på middag hos grannarna då våra föräldrar ska dra iväg på kräftisskiva och lämna båda husen obebodda ett tag, mhihii...okej detta inlägg spårade, hoppas att någon fattade något iaf, om en fattade allt är jag stolt! Nej nu måste jag nog fixa mig lite så jag ser festpartytjej ut!
PUSSSSS
 
-ja, vi vet att vi är snygga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0