YOU CAN´T STOP MY SHINE

Sjuk idag igen, känns förjävligt rent ut sagt. Fan!
Vill inte vara sjuk nu, okej om jag hade haft en lite snuvig näsa och hosta
men vart kom den superpainiga halsonten ifrån,
den ilande huvudvärken och den alltför onda värken i hela kroppen,
för att inte tala om nätterna då ja vaknar 235324 gånger
för att jag har drömt feberdrömmar
och behöver byta om för att jag har svettats så mycket?
 Varför varför varför?
Blir så lack ju :( Jag orkar inte!
Aja har klagat tillräckligt nu, orkar inte vara uppe längre snart....
ska gå ner och kolla OC med mammsen kl 15.00 som för övrigt mår lika skitdåligt som jag !
Värsta sjukstugan här hemma, tror pappsen lämnar oss imorgon,
annars har han med joinat sjukstugan i några dagar nu.....familjen sjukdom..paaiiinn
Det ända som har varit värt idag var det gulliga smset jag fick från klarisen nyss,
tack sötnos det lös upp vardagen som sjukling lite <3
Nej nu ska jag dra mig, PUSS på er <3


Kommentarer
Postat av: klarisen

kryis på dej gullnos <3

2011-04-06 @ 18:01:39
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0