YESTERDAY AND THE NIGHT BEFORE

Kom hem från någon timme sen, har pluggat en timmes biologibreddning
och en timmmes matte efter skolan men Ellen, Orre, Klara och Katta, duktiga människor!
Efter det så gick jag med Klarisen till stan där vi sedan skiljdes åt,
jag satt mig då på bibblan ett atg för att skriva klart min sammafattning
och för att vänta på min bror!
Efter typ 30 min kom han och vi gick och åt en mysig middag på rififi <3
Sedan cyklade vi hem och sedan dess har jag hunnit, pratat med Emil,
skrattat tills luften tog slut med mam och pap till "total blackout"!
Och pluggat ca 1 timmes biologibreddning!
Nu ska jag ta bort sminket, läsa igenom min sammanfattning,
göra en annannass sallad och sedan titta på Greys med mammsen.
Imorgon är det torsdag, Ellos och jag ÄLSKAR torsdagar hihi!
 Vi ska kirra asmycket godis efter skolan och plugga matte tills det är det ändå vi kan tänka på hihi, lovely !
Nej nu ska jag bege mig, lämnar er med en länk till världens roligaste program (Total blackout!)
TA ER TID ATT TITTA!
PUSS

                                         http://www.kanal5play.se/program/play/totalblackout-s01e01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0