RUNNING IN CIRCLES

oh take me back to the start...Börjar denna morgon med att lyssna på "The scientist med Coldplay". Mycket fin låt detdär !
Idag är det en grå-daskig dag, blä för dethär äckliga vädret alltså :(
Och blä för min äckliga förkylning och mitt onda i halsen som vägrar att gå bort.
Måste till skolan idag för att de är labb, annars hade jag absolut inte gått alltså..
Vad hände med solen som lyste så fint, humöret som var på topp varje dag och livet som lekte?
Det är borta nu..får hoppas att allt kommer tillbaka med solens fart, och snabbt då alltså!
Nej nu ska jag fixa klart lite grejer, ska snart ta mig till skolan med min snoriga näsa, konstanta hosta och en hals som allvarligt bränner så fort jag sväljer!
PUSS på er, hoppas alla får en liten bättre start på veckan än såhär haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0