MY HEAD WANTS TO MOVE ON, MY HEART WANTS TO STAY

Vaknade upp idag med en brännande hals, ett huvud som bara ilade av smärta, en näsa så täppt att jag ej kunde andas och en hosta som gjorde att jag trodde att jag inte skulle få någon luft alls igen, och på toppen av allt så har jag förmodligen feber också. Varför varför varför, fyfan va jag inte orkar vara sjuk, inte nu.
Denhär veckan har inte startat bra alltså, bläää. Men jag ber för att jag är frisk till helgen iaf för då tar det en vändning igen, det gör det alltid! Ska vara med efterlängtade bästisar på lördag, längtar!
Nej nu kan jag inte sitta här längre, känner en svag känsla av illamående komma smygande nu, nice!
Hoppas alla andra har det bäst..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0