KUNDE INTE STARTAT BÄTTRE

En helt underbar start på påsklovet igår !
Grillningen vart vääldigt lyckad och brännbollen vann såklart fyris sköna elever hihi :D
Oj töntvarning på mig nu va ? Ääh skitsammaaaa hihihi
Idag blir det förmodligen bio med Lojjsan sen får vi se vart kvällen tar mig,
det ryktas om en utgång på krogis men jag vet inte om jag orkar det alltså, får se :)
Nu ska jag plocka lite på mitt rum sedan väntar jag ett besök av Ellen min sköna
som ska övningsköra hit och hämta upp sina saker :)
Cool tjej!
2 dagar kvar till London nu, TAGGAD TJEJ!
Kommer bli dunder att komma bort lite från Uppsala några dagar,
precis vad jag behöver för att få en liten frisk start :)
Nej nu väntar rummet på att bli lite städat :)
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0