I CAN´T EXPLAIN IN ANY OTHER WAY

Idag har jag, druckit äckel sak som ska ta bort slemmet i halsen? bläääää, tyckt synd om migsjälv, ätit lunch, tittat på TV, lyssnat på musik och stört mig på otrevlig städare....Hon ska vara kvar i typ 2 timmar till också!??! Jag är instängd på mitt rum..nice...ska nog ta en prommenix snart. Väntar på att pappsen ska komma hem med ingredienser så att jag kan överaska broder med nybakta kakor när han kommer hem oxå :) Då kanske han stannar hemma iaf en halvtimme innan han drar till konstgräs för att spela fotboll igen..suck.
Aja känner på mig att kvällen blir mys iaf! Känner mig mycket bättre nu,
bara lite snuvig och hostig men jag ska kurera mig så att det går över så ja kan träffa Lollo och Minttu imorgon!
Hmm jag skriver typ inget intressant längre i bloggen haha, bara om skolan, att jag är sjuk, att det är synd om mig och mina helger...hehe får försöka bättra mig på den fronten..men å andra sidan så händer det verkligen ingenting just nu, om en vecka är det lov och då väntar London så det är jag megataggad på och då ska ni få en bildbomb efter den resan kan ja lova :D !
Nej nu ska jag försöka att göra mitt golv säkert, dvs ta bort alla saker som ligge där...attans
PUSSS
 

mitt rum just nu...inte okej, slänger in nya bilder när jag har städat klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0