DON´T YOU LET ME GO TONIGHT

MATTEPROOV! hehe, första och enda lektionen som är kvar innan pådklovet är ett matteprov, börjar 12.30 slutar när man är klar, gaanska sooft! Om det går bra dvs men det ska det väll göra!
Efter skolan blir det budigheter med den jag får med mig (Ellen) hehe!
Sedan blir det att skynda sig hem för att byta om inför grill/bränn-fotbolls kvällen ikväll!
Blir nog jättemysigt! :)
Nej nu ska jag sätta mig i solen en stund sen bär det av mot skolan!
PUUSSSS


Bjuder på världens finaste låt & en lite outfit bild !


Juste !
jag testade en app på Iphonen igår där man böt anskte med någon,
kollade mig i blont hår, såhär blev det ! HAHA bilden är sne och ful men ändå :)


Kommentarer
Postat av: tovffs

HAHAH ÄR INTE DE DÄR HANNA

2011-04-15 @ 15:04:33
Postat av: Rebecka

HAHA mitt ansikte i hannas hår/kropp hheheheheh

2011-04-16 @ 10:13:53
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0