DET ÄR SÅ SYND ATT DU ÄR SÅ SÖT

Igår var underbart, idag var underbart, lovet har varit underbart och Issa är hur underbar som helst!
Igår var vi i en park i Luthagen med fint folk,
Issa och jag hade nog the time of our life kan man säga hah!
 Vid 2 rullade vi hemåt eller rättare sagt gick(!!),
det blev mycket prat, lite skönsång, mycket skratt, kisspauser
och mycket annat haha, gud alltså igår va värt som satan verkligen,
ett underbart slut på lovet helt enkelt !
Idag har jag och Isseee bara stekt hela dagen, mucho najso!
Snart ska vi äta ännu en födelsedagsmiddag och fira pappsen som fyller år imorgon!
Nej nu ska jag titta till mina hemmagjorda pommes hihi,
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Isseee

Hela kvällen/natten igår, hela dagen med dig idag = LOVELY! Njöt av varenda minut. Bara två övernattningar detta lov dock, får köra mer i sommar, kommer typ bo hos dig när du inte är hos mig. Läääängtar, time of our life ! Puss

2011-04-25 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0