SNART ÄR DET FREDAGSMYYYS

Hejsan hoppsan och godnattsan hehehehhe :D
Idag har varit en skum dag känns det som, har varit i skolan från 08.30-16.00 men det har endå inte kännts jobbigt eller något men gud så lång dagen har varit, ett stopp på 2 och en halvtimmes håltimme mitt i dagen hade vi med. Klari, Tovis and myself drog då ner till staden en stund och checkade :)
Hihi jag har inte mycket att säga ocg anledningen till att jag skriver är att min kära vän Lollo som jag förövrigt var med idag efterskolan har klagat på att jag aldrig uppdaterar hehe, kankse stämmer. Aja ska bli bättre på det!
Men nu ska jag gå till sängs, har en härlg sovmorgon imorgon med några timmars extra sömn, känns mucho bravo!
Nej nu säger jag godnatt  <3


Lolliiss i Sthlm :D puus på dig jäntan min hihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0