NATTIINLÄÄGG

HejsanSvejsanTjollahoppsanVoppsan!
ska nu gå och lägga mig hihi tänkte bara uppdatera att denna dag och kväll var suverän! Mycket tack vare Ellen hihi och Issa ofc! Efter skolan cykla jag och Ellen hem till mig med våra superhingstar!

Vi åt lite, kollade på min brors match (underbar vinst) och åt sedan lite till, cyklade sedan till stan i 280, missade bussen, blev stoppad av polisen när vi körde över stora torget (hände inget som tur var) och köpte godis m.m,
fick lite brottom men hann halv nio bussen till issa! Kollade på någon cp tecknad om man ens kan kalla det tecknad Anastasia he he :D Unerbart! Sedan vart det mulan och lite skitsnack på det som serverades med
popcorn, godis och läsk hihi busigt!

Underbar kväll/dag helt enkelt! Imorgon kör vi på hårt! Issas sista helgkväll i Sverige på 3 veckor means farwellparteey! :D Med lite tårar kanske eller de kommer nog senare i veckan!
Nej nu ska jag sova så jag orkar med alla skojjigheter imorgon! Bli nämligen gym med Tove först och sedan får vi se vad som händer med resten av dagen thihi, godnattttt puussss <3

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0