GOTTA GO MY OWN WAY

God kväll! :D

Sitter här med lite små ångest! Behöver nämligen plugga men har ingen som helst kraft till att börja! Hostar som en jag vet inte vad och är täppt i näsan m.m. uuääk, hatar att vara sjuk eller vara på väg att bli sjuk..
Nej nu måste jag ta tag i dethär. På lördag är det kulturnatten, jag har något att se fram emot, jag klarar dethär..

"
  I gotta say what's on my mind
Something about us
doesn't seem right these days
life keeps getting in the way

I hope you understand
We might find our place
in this world someday
But at least for now
I gotta go my own way

Don't wanna leave it all behind
But I get my hopes up
and I watch them fall everytime
Another colour turns to grey
and it's just too hard to watch it all
slowly fade away"

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0