FREDAGSMYS

Godmorgon!
Sovmorgon+sol gör att detta blir en bra dag men en Becka som är på mycket bra humör! good.
Hihihihi :)
Har precis käkat frulle och njuter nu lite av bra musik och att bara jag är hemma! :D fy-sate vad jag äälskart!
Helgen kommer spenderas med Issa mfl eftersom att Issimypissi lämnar oss för typ 3 veckor och detta är sista helgen i Sverige på så ånga dagar/veckor/månader så då ska vi görat minnevärt thihi! :D
Idag blir det disneymys med Ellenpellen och Issi :) Imorgon blir det röj med mina flicks och då vet man aldrig vad som händer men kul blir det alltid iallafall! :D Nej nu ska jag gå och göra mig iordning, puusss <3

Aaajusste! En bild på mig & Issa my lovely kommer hääääär
|
|
|
|
V



//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0