FREDAG!

Godmorgon min vänner :)
Idag har jag då sovmorgon till kl 10.30, ska ta bussen 09.51 så nu sitter jag framför datan och käkar frulle och snart blir det full rulle hahahahha det rimmade! :D
Aja tänkte att bloggen ska bli lite roligare så jag har fixat med mitt schema så att ni ska få se hur mina veckor ser ut och har också tagoit en bild på en nyvaken becka med sin I <3 Fyris tröjja på sig mhihih :D
Idag kommer sötaste Ellen hem från sin hajk också, YES finally! :D
Nej nu ska jag kolla runt lite på FB och Spotify tills jag måste hurry hurry, puss på er <3 
oj oj den va inte stor :S Aja ni ser ju att de ser bra ut mheihiehiwihih och de två första lektionerna på onsdag dvs labbarna, har vi bara varannan vecka hihihi,  I LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: ellen

Äntligen hemma ahha!!! <333 pusss

2010-09-03 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0