VILL INTE, ORKAR INTE MEN MÅSTE..

Idag har inte varit en bra dag..blä! JAG PALLAR INTE SKOLAN, ååååh jag är så sjukt skoltrött, PALLA! Denna vecka har varit väldigt lååång men trevlig på sina håll! Måndagen var helt ok med träningen + övernattning i Knivsta med fina människor. Det bjöds på mycket skratt, prat, skojj, TV-tittande, kladdkakebak, xbox-lirande och annat mys. ME LAJKI.
Tisdagen var inte helt fel den heller, spenderades ju för det mesta med mitt fina knivsta sällskap :)
Onsdagen var inte helt fel den heller, hade en lektion på hela dagen men dock så hade min cyckel punktering när jag kom ut så jag fick lite smådamp där kanske..hehe.
Idag var en lång dag men gud så sköna lektioner vi hade, jag älskar torsdagar, hihi.
Men cyckeln kom ej hem eftersom att jag inte var på mitt bästa humör och jag drog ner den på stan för att kolla ifall jag kunde pumpa den ifall att det bara hade varit ventilen som inte funkade..men så var det förstås inte -.-
Ikväll ska jag BARA ta det lungt och kanske försöka somna i tid för en gångs skull! Måste föresten skriva en engelska sak på 300 ord men men..de e chill.
Imorgon har jag bara två lektioner och sedan väntar ett efterlängtat lov, fysatan va skönt det ska bli!!
Nu ska jag chilla järnet och sedan äta, kolla på PH, skriva engelskan och sen sova!
Puss <3


- de var sommar, det var skönt, det var varmt, allt var chill och jag njöt av livet


Bjuder på:
En grym låt helt enkelt, vet att ja har lagt upp den tidigare men jag får inte nog :)
Five for fighthing - 100 years


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0