THE POWER IS NOT MINE, I´M JUST GONNA LET IT FLY

Hola små fina bloggläsare! :)

Idag har vi ledigt så jag, Ellen och Pou tar en tripp till sthlm! UNDERBART! Hihi fick övertala de lite men de följde med tillslut hihi, tåget går 12.43 och jag gick upp 10.00 så jag har en massa tid på mig så jag hoppas att mina fina friends gör detsamma  :)
Juste! Vi bokade biljetter på sj.se skitbra och smart och mycket billigare, tänkte bara tipsa om det till er som vill till sthlm men är lite snåla som vi hehe :D
Nej nu kommer snart morfar å lämnar lite grönsaker som mormor å han hade odlat på landet  :)
Puss på er <3 <3

 
tar tillfället i akt och säger att jag gärna vill ha vinter nu! Fast hösten är helt okej den med ju? Kluven tjej :) mhehe


//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0