SUPERMAN

Hola!

Har blivit tillsagd ett flertal gånger av personer att jag uppdaterar min blogg för sällan så jag tänker lägga ner nu för jag pallar verkligen inte trycket, så jävla jobbigt när alla ska tjata på en helatiden, asså shitt låt mig vara liskom ?
Hahahha, blev ni rädda? Jag skojja baraaa, mhiehiehi. Jag är på så konstigt humör så jag vet inte vad jag säger eller gör typ. Hade tydligen för hög musik på också för nu fick jag ett sms av min kära moder som löd "stäng av musiken." ouupps..Anlendningen till att jag är vaken är att jag är beronende av PH och ja, jag måste se de. Eftersom att jag inte hann med den riktiga sändningen så är det nu reprisen som gäller som börjar om en minut ser jag nu!

PARADISE HOTEL NU PÅ 6AN FÖR ER SOM VILL SE!!

kanske skriver ett till inlägg senare faktiskt men nu lockar PH för mycket...puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0