HANG WITH ME

Hola! :)

Det var ett tag sen jag skrev nu, har inte haft varken tid eller lust, har så sjukt mycket i skolan nu ju :O fattar varför alla säger att 2an är sjukt jobbigt!
Men men nu sk jag inte prata om skolan för det är ju helg igen ju! :D Och idag har vi stora planer mina flick´s och jag hihi :D
Eftersom att Oskar fyllde år igår så ska vi fira honom idag :) Kan inte riktigt skriva hur det ska gå till eller nått ifall att han skulle råka läsa detta hehe ;) Men jag ska iaf till gränby cetrum om en timme med kaj och pou, awsomness!, vi ska shoppa lite kläder, presenter och andra små saker hihi :)
Sen bär det av hem till mig för att fixa en massa saker. Kan berätta detaljerat imorgon men jag känner på mig att denna kväll kommer bli helt sjukt grymt rolig, som alltid om man sätter ihop detta folket hihi, men vi saknar ju dock Ellen och Issa! Sorjligt men vi ska tänka på er gullungar <3<3<3<3
Puss!! <3

här har ni en bild på födelsedagsbarnet han själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0