UTSIDAN LER MEDAN INSIDAN INTE ORKAR MER

Stressad som fan, allt går åt helvete, varför går allt åt helvete? Värför stupar allt rakt ner i diket hela tiden, visst det finns kullar också som jag springer uppför och snabbt når toppen på men vafan när jag nått toppen väntar snart botten igen...allt är svårt som satan och jag orkar inte kämpa, inte när jag inte får något för det. Och du, du som alltid förstår mig varför håller du på såhär ? Varför förstår du mig inte längre? Varför låter du mig inte bara vara i så fall, skulle vara skönare, eller vem försöker jag lura? Klart att det inte skulle..
Jag orkar inte kämpa för det kommer endå inte gå bra... inget funkar längre där, jag kommer som vanligt bara att sätta på ett glatt smile medan jag igentligen bara vill lägga mig ner och gråta och skrika...

"When the evening shadows and the stars appear
And there is no one there to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love"
 


Kommentarer
Postat av: LN

<3

2010-11-16 @ 22:30:03
Postat av: klaris

<3

2010-11-17 @ 09:41:17
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0