UNDERBARINGAR

Var ju som sagt (?) i skolan idag, ME LIKE! hihi nej men de va faktiskt dunder idag..alla var sådär lite skönt knäppa hela dagen hihi :) Och KlarisBandaris kom med en sån härlig kommentar som stämmer så sjukt bra!
Så för att citera henne på ett ungefär:
"Man liksom älskar att vara i skolan när man träffa er för ni gör en på så skumt men bra humör, ååh man blir ju så lycklig"
Sötnöt, right back at you!
 Nej men eftersom att jag nu är klar och har skickat in min uppsatts om Therese Rojo så ska jag nog sussa snart ;) Idag är en ny dag bestående av förhoppningsvis hela gänget!
Sedan blir det rättegång sedan stan med mami och sedan något skojjigt på kvällen!
PUSS OCH GODNATT


Kommentarer
Postat av: klarisbandaris

åhh DU är en sötnöt <3

och fett coolt att bli citerad, har jag aldrig blivit förut hihi :D

2010-11-26 @ 08:49:27
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0