THA HELG

Min helg har bestått av megachill med underbara människor..melike :)

Fredag:
Skola
Rättegång
Övernattning hos Iss i Bälinge

Lördag:
Vaknade upp med underbaringen
Segade oss hela dagen
Terrade folk på sms
Fick en jättegod och julmysig frulle av Fru Alnehem!
Begav oss till G-sunda för att få lite food i oss och hämta mina övernattningssaker
Åkte till staden för att fixa julmys
Träffade Pellis för att ta bussen ut till landet och Emme!
Oskar kom sedan också
OTH och skitsnack hela natten lång

Söndag:
Vaknade upp av att Issa tittar på mig :O hos Emme med en Ellen i samma säng..MYYS HEHEHE
Tokade oss en lång stund
Åt frulle
Fick panik till bussen
Sprang-gick till bussen
Frös, (bussen var sen!)
Åkte till U-sala och träffade Lojjsan and majntoe
Åt mat på staden och talkade
Gick till slottet för att kolla på fyverkerierna
Åkte hem och gjorde varm choklad till mig och broder
Broder kommer hem och vi tittar på "mysteriet på greveholm"
Gossip girl tittande
Brori lär mig trolla
Och nu sitter jag här och bloggar

En väldigt trevlig och endå ganska så händelserik helg. haha har varit med Issi från fredag till söndag, konstant förutom 3 timmar ;) UNDERBART!

Nu ska jag sova för jag är trött, men hoppas ni fattade på ett ungefär hur min helg såg ut mhihi,
PUSS

från fyverkerierna, mycket lyckade i år måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0