SNÖSTORM

Jag hatar medeltidens litteratur och allt vad den har att komma med...fast mest provet som vi hade om det idag!!
Jag älskar snö men hallå i början av november liksom ? Okej på dagen var det gulligt och mysigt men när vi skulle hem...fyfaaaan säger jag bara! Slutade 4 drog vid halv 5 och kom hem halv 7!! Jävla bussjävlar, fy 17!! Aja är hemma i värmen nu och har ätit god mat, värmt mig och hjälpt min älskade broder med spanskan :)
Nu ska jag värma en kopp choklad och sedan krypa ner under en varm filt som min kära vän Ellen föreslog att jag skulle göra :D c ya!
PUSS

Bild föreställande macken i Eriksberg...
11an kom aldrig så jag och Tove fick ta 6an och min pappa fick komma och hämta mig i Eriksberg...
tack papi!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0