SAMMANFATTNING

Jag vet..dålig uppdatering hehe..men här kommer de två senaste dagarna plus en dagens uppdatering mhihi!

Onsdag : Hm måste tänka? Skoldagen var kort men med jobbiga lektioner -.- men efter skolan var jag med Empee vilket gjorde dagen lite bättre hihi :D Vi åkte hem till mig och drack varm choklad med min bror och hans vän hihi sen chillerillade vi mest :D Sen när Emil hade åkt så tog jag en prommis med min kära väninna och granne Jessica, det blev prat om allt mellan himmel och jord som vanligt :D På kvällen såg jag på Grey´s med mamma och myste under våran nyinköpta filt hihi :D!

Torsdag: Ingen skola..SKÖNT! Var med Lollo min underbara mesta delen av dagen och fick massa ärenden utförda hihi duktiga tjejer! När kvällen närmade sig så gick jag och Ellen på Skivstång på väderkvarn i stan. Kul var det fan :D Efter det spenderades kvällen på stan med mitt awsome sällskap (Ellen), det var nämligen tjejkväll på staden hihi. Vi fick lite köpt fakiskt! (lägger in bilder senare idag)

Nej nu ska jag fixa det sista sen bege mig till en kort skoldag..DUNDEER! ikväll är det nog Lollo som står på listan igen hihi, myyyys ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0