SÅ JEEKLARNS KALLT!

Sitter här med hur mycket kläder på mig som helst..sjukt kallt!
Skoldagen har varit lite konstig idag haha eller var det bara jag som tyckte det ? Hahah..skum tjej.
Iaf så hade vi joga på sista lektionen, mysigt och avslappnande men jobbigt också!
Efter skolan och i för den delen började vi smått att planera inför nyår och fysate va taggad jag är ! Underbart, och mina föräldrar är ju helt amising också, gjorde n lite lätt screwup vid matbordet men det löste sig fint så nu är luften rensad och sanningn framme ;) (Ellen fattar)
 Nu ska jag kolla lite bloggar, plugga absolut ingenting och sedan sova för jag är cp-trött!
Är ju en dg imorgon också hihi :)
PUSS
 
jag i somras, (bild till Issa) för att becisa att jag typ ser blond ut ! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0