MAN MUST DANCE

har precis kommit hem från en mycket givande intervju med mina grannar, underbara människor detdär!
Vi har ju fått en uppgift i svenskan ,för er som ej går i min klass och läser detta, som säger att vi ska interbjua folk i vår omgivning om deras jobb för att få en bred uppsikt av vilka jobb som väntar oss dörute i den stora världen :D mhihi.
Ellen sa ja till mina planz för veckan föresten så nu är jag helt uppbokad hela veckan, eller iaf fram tills fredag för det kan bli en ellen fri dag :( buhuuuuuuuuu men men jag klarar mig för jag har henne igen på lördag mhihi!
Nej nu babblar jag bara om en massa skit haha måste bara säga att denna söndagen har varit den mest fullspäckade jag nånsin varit med om haha har fåttfett mycket gjort! *stol tjej*
Nu ska jag se gossip girl på kanal5play :D
PUSSEN


Kommentarer
Postat av: LN

mihihi <3333

2010-11-14 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0