I WANNA DANCE WITH SOMEBODY

Nån annan än jag som tyckte att jag var väldigt snittsig som faktiskt helt själv fixade texten på min gamla design men att den kanske var liiiiite jobbig att läsa ? he he he..

Iaf, vaknade för 2 timmar sedan och har gjort en engelskaläxa, fixat headern på bloggen och skrivit ett väldigt viktigt mail. Ganska bra för att vara en lördagmorgon endå?
Snart ska jag dra mig ner och käka, sen städa rummet och kolla va vi har för läxor tills nästa vecka och sedan klä på mig och dra ner på stan för att inhandla något till morgondagens fars-dag.

Ikväll har jag två saker på listan så måste välja något av de men vi får se hur kvällen slutar kan ju inte bli annat än bra iaf så det är ju en bra utgångspunkt :D

Nej nu ska jag ta tag i mina punkter hih puss! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0